Sommarkänsla..

Min sommarkänsla kan inte riktigt infinna sig när vädret är så här. Kan inte fatta att de som har tidig semester redan har gått på semester, var är vädret liksom? Så här års förra året gick jag på semester och då var det jätte varmt, hade en helt underbar semester om man tänker på vädret förra året. I år när jag är ledig hela våren och sommaren kan inte samma känsla riktigt komma fram. Tror att det har med att det riktiga sommarvädret inte kommit än. Känns mer som att det är mitten av maj, istället för slutet av juni. Ja shit, slutet av juni redan.. Vart tar månaderna vägen. Den 1 Juli har jag varit hemma halva tiden med Zeb, 7 månader kvar tills allvaret drar igång igen. Om man tänker på hur fort dessa 7 månader har gått kommer väl nästa gå i samma rasande fart. Lite skrämmande faktiskt.

Idag bjuder dagen på besök av Emelie och Leo på förmiddagen och i eftermiddag när Eddie slutat jobbet ska vi bege oss till Eksjö för att fixa pass. Så den här dagen den kommer nog gå den med..

/Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0