Soliga dagar..

Soliga dagar gör mig så där barnsligt glad. Jag älskar verkligen sommaren, speciellt i år när jag får vara hemma med min älskade Zeb. Försöker verkligen att njuta på dagarna nu. Den mesta tiden både idag och igår har vi tillbringat i trädgården och inte gjort någonting. Varför blir det inte av att man kopplar av på samma sätt på vintern, ja inte jag i allafall.

Min lillgrabb har varit lite kinkig igår kväll och idag men det är väl övergående. Ibland är det ju så ett par dagar och sen skiner han upp igen. Lite jobbigt bara, för man vill ju veta vad som är fel...

Har skickat iväg sambon till närmsta affär för lite godisinköp. Vi var och storhandlade i förmiddags men glömde snask och det vill jag gärna ha en söndag kväll som denna. Ska se filmen "En galen natt", har inte hört några recentioner om den så ska bli spännande att se om det är något att ha..

Imorgon ska Zeb få smaka Persika/päron-puré som jag gjort ikväll, jag tyckte det var riktigt smaskigt så får se vad han säger om det. Blir ju ganska sött när man kokar päron och samma sak med persika så tror han kommer digga det. Går i lite tankar om att börja introducera kött/fisk nu när han blivit 6 månader, känner inte att det är någon brådska men någon gång måste man ju börja.. De säger ju att man kan ge samma mat som en annan äter efter 6 månaders ålder så det är väl bara att sätta igång.

Nu ska jag se om jag hinner uppdatera mig på lite bloggar innan det är filmtajm..
/Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0