Skattepengar..

Skattepengarna satt väldigt gott på mitt konto nu kan jag erkänna, det andra jag kan erkänna är att de tyvärr inte kommer sitta där så länge. Zeb måste nämligen inom en snar framtid ha en ny bilbarnstol, babyskyddet är ju bara till 9 månader.. Så där ska jag lägga mina pengar och sen hoppas jag att jag får en slant över till att spara till Cypern-resan. På tal om den, måste vi betala resterande belopp snart innan jag glömmer bort det. Lika bra att betala in det, då har man det klart liksom.

Dagarna fortsätter att förflyta i en himla fart. Har varit så ofantligt trött i ett par dagar nu, så när Zeb sovit sina förmiddagslurer har jag också vilat. Skönt, men man känner att man hamnar efter här hemma. Den timman Zeb sover på förmiddagen brukar jag nämligen ägna åt att plocka undan, tvätta och greja. Men just nu känns det viktigare att jag får känna mig lite piggare.

Idag skulle det visst bli ett himla regnoväder. Jag har i allafall öppnat korsdrag både på över och nedervåningen så att det ska blåsa ut lite värme i huset. Och vet ni vad? Vi har nu "bara" 25 grader inomhus, det tar sig!

I eftermiddag ska vi på 6-månaderskontroll på bvc. Tycker alltid att det är spännande att se hur mycket min lille fis har vuxit denna gång. Får återkomma om hur det gick.

Nu ska nog lille Zebbis få hoppa lite hoppgunga=)
/Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0