På jakt..

På jakt efter en snygg midsommarklänning, satt säkert en timma på Nellys hemsida igår och letade och så fort jag hittade en som var snygg så fanns den bara i M eller L eller kanske till och med XL. Så idag skulle sambon ner på stan på förmiddagen och köpa skjorta och slips till bröllopet han ska på i helgen så jag och Zeb följde med ner på stan. Kollade Kappahl, inget snyggt. Lindex, så jäkla trångt så man får ju inte in barnvagnen och kan titta ordentligt och till slut Cream där det fanns massa snyggt men alla snygga klänningar var i M eller L. Attans! Därimot hittade jag ett par små shorts på Cream, jätte snygga. Ganska korta men med leggins under blir det perfekt och varma sommardagar kan man faktiskt bara ha korta små shorts, det gillar vi!

I eftermiddag ska vi gå på promenad med Klapp och klang- gänget, eller jag har inte hört något annat så jag antar att det blir av. I värsta fall får vi väl gå en promenad själva om ingen annan dyker upp.

Nu ska jag sätta mig i solen en stund innan lillprinsen vaknar efter sin middagslur.
/Tina

Kommentarer
Postat av: Emelie

När jag letade klänning förra veckan på Nelly så fanns bara xs i alla klänningar jag ville ha..va snabbt det ändras! Hoppas du hittar en fin klänning! puss

2011-06-16 @ 16:04:01 // URL: http://mrsskyline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0