Jag har inte glömt bort..

Jag har inte glömt bort min blogg, bara det att jag haft massa roligare saker för mig. Som exempel igår när vi spenderade hela midsommarafton ute hos Emma och Pär. Och oj vad trevligt vi hade! Lätt den roligaste festen jag vart på som nykter och då ska vi komma ihåg att jag varit nykter på varenda fest sen en lång tid tillbaka. Har inte druckit en midsommarafton på 3 år, av olika saker som jobb, graviditet och amning. Det blev i allafall sill-lunch, kubbspelning, promenad, tårta och grillning igår. Mycket mat på få timmar=)  Tyvärr glömde jag min kamera hemma men Sofie knäppte massa kort igår så jag hoppas hon kommer dela med sig av en del på sin blogg, Så kika gärna in till henne och titta på vårt midsommarfirande.

Idag ska vi bege oss ut till Sommen för mat hos Emelie och Dennis. Fullspäckad helg så sysslorna här hemma får minsann komma på efterkälken denna helg. Det tar vi tag i nästa vecka istället. Nästa vecka får vi se om det bjuds på en tripp till Ullared, inte riktigt spikat än men Zebbis och jag hoppas..

Nu ska jag gå in i duschen och fräscha till mig lite.
/Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0