Härlig midsommarhelg..

Nu går helgen mot sitt slut och jag kan inte annat än att sammanfatta den som härlig=) Igår var vi hos Emelie, Dennis och Leo och fick god mat. Vart en ganska tidig hemgång då Zebbisen inte riktigt ville sova ordentligt borta.
Idag har vi varit ute hos mina föräldrar i stugan och även där fått god mat och bästa tänkbara omvårdnad.

Kan ju säga att det har tagit lite på Zeb de här dagarna när vi varit borta så mycket. Alla rutiner är som bortblåsta och skrutten är fortfarande uppe trots att klockan är kvart över åtta. Aja, det är sommar! I höst kan vi ta tag i rutinerna igen.

Nu väntas det pizza (sambon fick bestämma mat idag, surprice pizza?!) På tal om mat gjorde jag ny barnmat till Zeb här ikväll. Kotlett med ris och till det tomat och paprika, han ska få smaka imorgon och gillar han det skriver jag ut receptet i morgon. Eller recept och recept, jag går ju mest på magkänslan men kan alltid va kul att tipsa andra..

/Tina

Kommentarer
Postat av: Micaela

Har ni för planer imorgon då? :)

2011-06-26 @ 20:20:48 // URL: http://micaelahopstadius.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0