Gått i ett..

Ja, för att beskriva denna dagen så har det gått i ett. Från det att vi vaknade tills nu och egentligen har jag massa annat nu med att ta tag i istället för att sitta här. För att bjuda lite på vad vi gjort kan jag ju bara säga att det är dagen innan midsommarafton och vi var inte ensamma ute på stan och i matbutikerna. Sen att jag glömde hälften av det vi skulle handla på Willys och fick bege mig till Coop nu i eftermiddag med en så trött grabb att han somnade på de 2-3 minuterna det tar att köra till Coop, fick väcka honom för att ta mig in på coop och han var så trött att han knappt orkade sitta i varukorgen utan halvlåg fram mot handtaget på vagnen, Ja det är bara parenteser.. Folket inne på Coop måste tyckt att det var barnmisshandel, men vad gör man? Inte lämnar jag honom sovande i bilen på Coop-parkeringen i allafall. En sak om vi skulle hem till någon eller att jag kunde se honom i bilen men Nej, inte på en butiksparkering.
Aja, nu är vi hemma. Zeb sover och jag ska ta tag i dammsugning av hemmet. Känner att det är en sak jag kommer få ägna mycket tid åt nu när Zeb är så mobil. Idag när jag lyfte upp honom efter en halvtimma på golvet, ålandes och rullandes var han helt täckt av katthår! Hela ansiktet, händerna och kläderna såg ut att va gjorda av päls.

Nej, nu har jag inte tid att sitta här mer.
/Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0