Fredag..

Har precis kommit hem från kära Micaela, där vi har spenderat kvällen med god mat och trevligt sällskap. Zeb somnade som en klubbab säl så fort vi kom hem. Det var jobbigt att leka med alla Ollis leksaker, tänk att de kan tycka att någon annans leksaker är så mycket roligare..

I eftermiddags gick jag ut i köket för att hämta en frukt och ett glas vatten och var kanske borta i max två minuter medan Zeb låg mitt på golvet i vardagsrummet. När jag kom tillbaka möttes jag av den här synen;

Vem tror ni gömmer sig under mammas gardiner?


Mycket riktigt en liten busunge som ålat dit..

Fattar inte riktigt hur han gjorde för att komma dit, han måste ha rullat och sen ålat bakåt på något lustigt vis.. Om han inte helt plötsligt kunde åla framåt för det skulle förklara en del, men när jag tittar på honom då kan han minsann bara bakåt.. Tror faktiskt inte att han kan åla framåt, men hur han bar sig åt förblir ett mysterium.

Ska nog ta och krypa ner brevid mitt älskade hjärta till son snart.

God Natt!
/Tina

Kommentarer
Postat av: Micaela

Duktig han är! och han ser verkligen nöjd ut själv ;D

2011-06-18 @ 21:51:39 // URL: http://micaelahopstadius.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0