Fredag..

Denna regniga fredag startade bra med en välförtjänt sovmorgon. Zeb sov ända till 08.50!! Lite stressigt blev det, då vi hade bokat in fikabesök i sommen kl.10 men jag tror vi var där tio över tio, så jätte sena blev vi inte. Det tar ju lite tid på morgonen när jag ska äta, Zeb ska ha gröt, jag ska fixa till mig och Zeb ska ha kläder. Men det var värt att stressa lite för att få sova ut för en gång skull.

Läkarbesöket på BVC gick bra igår. Lillplutten hade gått upp 500g sen 5-månaderskollen och väger nu 9800g till sina 68cm. Som jag trodde hade han ju växt en del på längden, vid 5-månader var han 65,5 cm och det märks på kläderna att han dragit ifrån lite på längden.

Gjorde Spagetti och köttfärsås igår och då passade jag på att göra en liten sats till Zeb också, så idag ska han få smaka kött första gången min lille plutt. Få se vad han tycker om det. När jag smakade av tyckte jag inte att det smakade så jätte mycket, trots att jag la i både oregano och vitlök. Får se när han vaknar sen, vad han tycker om det.

/Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0