Färskpotatis och sill..

Har ätit årets första färskpotatis och sill, smakade precis lika gott som jag minns det. Vilken värmebölja vi har hamnat i (men ska inte klaga för vill inte ha 10 grader och regn), tycker bara lite synd om Zeb. Dagarna innan har han inte lidit så mycket av värmen men idag har det varit jätte jobbigt för honom. Ändå håller vi oss i skuggan, mycket vatten och en massa sömn. Inne går knappt vara den här årstiden i vårat hus, idag har vi "bara" 28 grader på övervåningen nu. Tur att vi har sovrummet på nedervåningen där det i allafall håller sig runt 22 grader på dagen, natten kör vi med öppet fönster.

Zeb sover redan så jag ska sätta mig på altanen och ringa min mor.
Förresten filmen igår var riktigt galen, men bra. Inte en 5 av 5 men helt klart sevärd=)

/Tina

Kommentarer
Postat av: i i d z. [FOTO]

superfin blogg! :D

haft en bra måndag? (:



KRAM! ♥

2011-06-06 @ 19:59:44 // URL: http://prinsesc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0