Eksjö..

Idag har jag och Emelie varit i Eksjö med våra små pojkar. Gått i affärer, fikat och umgåts. Trevligt och precis lagom med affärer, för jag tror inte att någon av pojkarna hade orkat med fler affärer. Jag hittade för en gång skull något till mig själv, en klänning. Ett riktigt fynd då den bara kostade 130kr, alldeles lagom för min plånbok med andra ord. Provade även en maxiklänning men jag vet inte, tycker verkligen det är skitsnyggt på andra men på mig vet jag inte riktigt. Den jag provade kostade 299kr och jag tror man kan hitta en billigare, så man inte behöver ha ångest om man inte använder den sen. Får se om jag köper mig en vid senare tillfälle.

Zeb håller på att utforska vardagsrummet här, han rullar åt alla möjliga håll och hittar kartonger och leksaker. Superspännande tycker han och jag förstår honom. Skulle med tycka att det var världens grej efter att ha legat på samma filt i 6 månader och nu kunna rulla runt och åla lite varstans. Dock fortfarande går det bara att åla bakåt, men det är ju spännande det med. Ska skriva upp datumet för när han började åla bakåt så jag minns sen när det väl släpper och han kan ta sig framåt med. Man glömmer ju så fort om man inte skriver upp det direkt.

Nu kallar Zeb på min uppmärksamhet.
Tjaoo!
/Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0