Dessa flugor..

Jag älskar verkligen varje minut av den här årstiden, förutom nu. Har fyra-fem envisa flugor på mig hela tiden, de surrar och retar mig snart till vansinne! Inatt hade vi även en i sovrummet som skulle sitta på min kind heeela tiden, gaah jag blir galen på dem!

Zeb har tagit en sen nattning nu vid 10, minns inte ens när han var uppe så här sent sist. Men han råkade somna när Sofie och jag och barnen var ute och gick vid sex-tiden, så inte så lustigt att han inte ville sova vid halv åtta. Dessutom var vi inte hemma fören kvart i åtta, så hade varit lite svårt för honom att somna innan dess..

Jag ska kolla Nelly.com, Sofie hade beställt en massa snygga klänningar därifrån. Dock så är det ju det där med storlekar när man beställer. Men vart grymt sugen, så ska kolla om jag kan fynda lite. Hörde på radion när vi åkte hem från Sofie att Gina Tricot startar sin sommarrea nu, ett besök där hade verkligen inte varit fel. Måste hålla koll på när Lindex, Kappahl och Åhlens har sina sommarreor så jag kan fynda barnkläder...

Puss och God Natt på er!
/Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0