Cypern..

Betalade resten av resan till Cypern idag och jag betalar aldrig sådana dyra fakturor annars så med skakiga händer kollade jag så allt stämde innan jag tryckte på signera, livrädd att det skulle komma fel. När jag tillslut beslutade mig för att allt var rätt och signerade och klickade iväg betalningen kommer det upp en ruta med texten betalning avbruten, höll boksavligt talat på att kissa ner mig. Loggade in på banken igen, pengarna borta! Höll ännu mera på att kissa ner mig. Fick lite smått panik då jag inte visste om pengarna kommit fram eller om de i cyper-rymden försvunnit. Ringde snabbt som attan till fritidsresor där de lugn bekräftade att pengarna kommit fram. Shit, vilken grej.. Hade vart så typiskt mig om de inte kommit fram och jag hade behövt strula med banken och grejer. Aja, nu kan jag i allafall luta mig tillbaka och njuta av att resan är betald och ägna mig åt att längta tills det är dags..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0