131 olästa mail..

Ni som följt min blogg ett tag vet att jag förvandlas till en otroligt tråkig bloggare sommartid. Jag tycker att tiden ska spenderas ute och njuta. Så det får ni stå ut med, men regniga dagar och framåt hösten kommer det fler och fler inlägg det vet ni! När jag gick in på min mail nu hade jag 131 olästa mail, det säger en del om hur mycket tid jag spenderat framför datorn.

Här hemma rullar allt på som vanligt. Mest ligger Zeb och jag i skuggan under körsbärsträdet och bara är. Trots att jag är hemma mer än någonsin innan och framförallt ute mer än innan så kommer det här nog bli första sommaren som jag inte är jätte brun. Känner att min kropp nog inte riktigt återställt sig efter graviditeten, förr kunde jag nämligen ligga och pressa i solen i timmar men förra sommaren när jag var gravid började solen bli jobbig. Och i år är det likadant, jag mår liksom inte väl i solen men älskar halvskuggan istället. Känns lite tråkigt att inte vara så där brun som jag brukar, jag tycker att man känner sig så mycket snyggare med lite färg på kroppen. Dock får jag väl se det poritiva med detta, för solen är ju faktiskt inte så hälsosam..

Zeb har börjat att lyfta rumpan rejält när han ligger på mage och idag lyckades han åla bakåt en meter. Vart lite chockad faktiskt, det roliga är att han rör sig mer när vi är utomhus på täcke än han gör inomhus. Tror att han vill ut på gräset..


Zeb och Eddie fick allt en stoor abborre på tråden häromdagen..

/Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0