Vi har sovit!!

Första natten som jag och Zeb har sovit på över en vecka! Och vad jag uppskattar det, han sov i ett sträck från 21.20-05.45 lovely!! Men vad de här sömnlösa nätterna tar på min lille grabb, igår var han jätte trött hela dagen trots en middagslur på, hör och häppna 2½ timma. Idag är det också gnälligt och jag känner inte alls igen honom. Jag vill ha tillbaks min glada och nöjda son. Hoppas att det vänder nu och vi får sova på nätterna och dagarna blir bättre för min lille prins. På tal om att sova, somnade Zeb som en stock i bilen på vägen hem från Emelie och Leo nu och sover sött i sin säng, får se om det blir lika lång middagslur idag som igår..

Eddie har ju börjat sitt nya jobb idag, så numera jobbar han 7-16 vilket jag tycker är skönt. Slippa dessa tråkiga eftermiddagsveckor men därimot kommer ju dagarna bli lite längre men det är helt klart bättre än skift-jobb. Och på tal om jobb, i helgen ska jag ju in och jobba. Lämna min lille Zebbis både lördag och söndag, kommer sakna honom så det gör ont i hjärtat. Och på onsdag ska jag också lämna honom, då jag ska på klädbytarparty hos Sofie. Blir mycket på en och samma vecka känner jag, när jag aldrig lämnat honom förut. Men samtidigt måste ju både jag och Zeb vänja oss vid att vi inte sitter ihop. Dessutom får ju pappa Eddie egentid med Zeb och det tror jag är nyttigt.

Nu ska vi se om jag ska göra lite nytta medan Zebbis sover..


En glad liten Zeb som rullat under vardagsrumsbordet=)

/Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0