Tidig morgon..

Ja, här har vi varit uppe lääänge och redan hunnit med förmiddagslur. Vad klockan är? 09.20! Zeb tyckte att det var morgon 04.45 och vägrade att somna om eller ens ligga och leka mellan oss i sängen så mamma fick vila lite. Så tjugo över fem gick vi upp. Det roliga var att jag satt och pratade med mamma igår och hon berättade att min bror gick upp kl.05, 7 dagar i veckan tills han var 2 år. Och då tänkte jag att då är ju faktiskt inte 6-6.30 så farligt som Zeb velat gå upp de senaste dagarna, där fick jag för den tanken! Bara gilla läget, nu sitter han nöjt och plockar med sina leksaker eller mest korgen som leksakerna ligger i. Varför är alltid det som inte är leksaker roligast?

Jag har förresten kommit på en sak. Ni vet när man har mens och inte äter p-piller (för då ser man ju när det är dags på kartan) då måste man ju på någotvis komma ihåg när man har mens för att va förberedd på ungefär när den kommer nästa gång. I allafall jag som är lite förvirrad, så jag inte åker till linköping en hel dag utan bindor eller så. Men varför finns inte detta som sms-tjänst? Man kunde trycka in sina uppgifter och sen skickar de ett sms dagen innan man ska ha mens. Skit smidigt skulle jag tycka att det var, kanske ska ta upp det som affärsidé med någon snubbe med lite pengar att punga in.. haha..

Nu ska jag och Zebban åka till affären och handla och sen blir det en sväng förbi Micaela och lämna deras vagn som blev kvar i våran bil igår.
Trevlig fredag på er!
/Tina

Kommentarer
Postat av: Emelie

Fasen vilken bra idé gumman! Du är ju ett geni..se till att det blir möjligt innan någon snor din affärsidé:-) puss

2011-07-01 @ 10:46:03 // URL: http://mrsskyline.blogg.se/
Postat av: Sofie

Haha jag hade som idé att man skulle starta ett företag som skickade hem bindor och tamponger. Man fick alltså själv gå in på en hemsida och klicka i vilken tid på månaden man ville att de kom, hur mycket, vilka modeller och från vilka märken..Kanske vore något? Om det inte redan är någon som snott idéen för det var många år sen jag kom och tänka på det..



Ibland skulle man ha mer go i sig:)



Kram

2011-07-01 @ 17:06:59 // URL: http://www.zouphie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0