Telefonkö..

Har suttit i telefonkö, igen! Jag hatar dessa telefonköer, så mycket smidigare när man slår in numret och de ringer upp istället. Den här gången var det till Kommunal, då mina inbetalningskort till fackavgift och a-kassa var slut, skamligt att de inte kan bjuda på det när man är föräldraledig. Men de kan de tydligen inte och nu skulle jag få inbetalningskort så det räckte hela föräldraledigheten ut.

Idag har vi varit och storhandlat, igen! Tycker inte man gör annat, känns som att jag bara är och ränner på Willys. Personalen där kanske undrar om vi inte har något annat att göra, skämt åsido. När jag kommer hem och har packat upp 4 proppfulla kassar skulle jag laga mat, vad inser jag då? Jo, inget margarin! Varför glömmer man alltid något? Ändå skriver jag upp allt jag ska ha, tydligen kollar jag väl inte ordentligt hemma. Sen kan det ju bero på att en del personer i det här hushållet aldrig skriver upp när de tar det sista av någonting, där i bland kan ni lägga både mitt och Eddies namn=P

Zeb sover eftermiddag så jag ska göra lite nytta, då jag bara låg i sängen och halvsov när han sov förmiddag. Blir inte mycket gjort idag känner jag.

/Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0