Söndagsmorgon.

Varför har jag så svårt att somna på kvällarna när inte Eddie är hemma? Vet inte hur länge jag låg och vände och vred på mig igårkväll innan jag kunde somna. Jag har sovit som en stock sen inatt och misstänker att jag stoppat in nappen på Zeb flera gånger i sömnen, lyft över honom till våran säng och ammat honom i sömnen för i morse låg han mätt och go i våran säng. Och jag tror minsann inte att min fulla sambo klarat av detta när han kom hem i natt. Zeb har i allafall börjat acceptera sin säng på kvällarna igen, skönt! Inga problem med att få honom att somna där längre. (peppar, peppar, ta i trä)


Får se vad vi ska hitta på denna söndag, när Zeb och jag gick upp såg ju vädret lovande ut och jag hoppades på en tripp till en badstrand men nu har molnen tagit över så det får vi nog skippa.

Nu får jag allt ta tag i dagen!
/Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0