Skruttplutt..

Min lilla skruttplutt har badat ute idag, med. Herrejisses, hur ska det gå när det blir höst och han inte får bada i sjön längre? Han är helt vild! Idag blev det i säbysjön i samband med firande av Zebs farmors födelsedag, igår badade han i Sommen ute hos mina föräldrar. Ja, en riktig lite badanka har vi fått till son. Hela han lyser upp när han får syn på en sjö. Kan ju räkna ut på ett finger att jag kommer få jaga honom i vattnet hela nästa sommar. I år bestämmer ju jag när det är dags att gå upp men nästa år när han är 1½år då kommer inte mamma ha så mycket att säga till om. Men jag tycker det är bra att han gillar vatten, verkar så jobbigt med barn som är rädda för vatten. Sen ska man ju naturligtvis lära dem att ha respekt för vatten, men att skrämma dem det tror jag icke på!

Nu har verkligen den här tråkiga sommar-tv:n börjat, finns ju inget att titta på. Som tur är fick jag ett par korsord av mamma igår så ska sätta mig och se om jag kan något. Var så länge sen jag löste korsord och man tappar ju det där ganska snabbt.

Trevlig kväll på er!
/Tina

Kommentarer
Postat av: Emelie

Klart vi ska va mammalediga tillsammans nästa gång oxå..säg till när det är dags för er;-) sommartv är ju det bästa som finns ju! Ser du inte morden i midsomer? Det är min favorit på sommaren:-D puss

2011-07-13 @ 08:27:16 // URL: http://mrsskyline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0