Semester..

Nu är det semester, bara det fina vädret som fattas. Enligt yr.no ska ju regnet hålla i sig hela nästa vecka med. Känns ju inte jätte roligt men samtidigt kanske vi kan få lite saker gjorda här hemma. Mitt önskemål är att vi ska tapetsera om i Zebs blivande rum, dock har jag inte riktigt Eddie med mig på den idén. Får se om jag kan använda min kvinnliga list till att få honom till det.

Igår tog vi en dag nere i jönköping i allafall. Kände att babyskyddet verkligen börjar bli trångt så var nere och köpte en ny bilbarnstol. Det vart inte den vi tänkte från början (Träffade på en duktig säljare där..) men jag tror vi kommer bli jätte nöjda. En barngrind till trappen inhandlades, två par shorts till Zebbis och en bikini till mig(dagens fynd, 29kr/del på stadium). För en gångs skull åkte vi inte upp till A6 utan vi åkte ner på stan istället, så mycket mysigare och knappt inget folk. Hann dock inte gå i så många affärer för Eddie och Zeb blev hungriga och sen trötta men jag är nöjd med dagen i allafall.
På vägen hem skulle ju Eddie naturligtvis tjata sig till att stanna i Gränna och kolla på deras nya skatepark. Och herrejisses vad folk! Höll på att bli tokig bland all trafik, Grännas gator är ju inte direkt de bästa att tränga sig på tillsammans med lastbilar, husvagnar och husbilar men det gick det med.

Idag har jag planer på att vi ska kolla till våra svampställen och se om några kantareller poppat upp. Sen tar vi nog resten av dagen som den kommer, i äkta semesteranda.

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Va kul med fynd på bikini, alltid kul att handla billigt! vad blev det för modell på bilbarnstol sen då?:) puss

2011-07-16 @ 16:44:56 // URL: http://mrsskyline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0