pirat..

Det blir ju lite pirat/sjörövar-tema inne på Zebs rum med tanke på tapeten med skattkarta. Sitter och letar lite fina detaljer som man kan ha till sen. Kommer ju inte få plats med jätte mycket grejer där inne med tanke på att en garderob(stavning?) är ett måste och sen måste det finnas utrymme att leka på. Tror att vi satsar på en bilmatta på golvet i allafall.


Men lite sånt här smått och gott tycker jag allt vi ska klämma in.





Häromdagen hittade jag så fin skylt där det står Här bor en pirat, den vore också perfekt. Sen måste det ju finnas lite utrymme för saker som han med åren själv väljer ska vara där, så i början nu kommer det säkert va ganska kalt. Men jisses, vad kul det är att göra barnrum! Blir det syskon till Zeb måste vi köpa ett större hus så jag får inreda varsitt barnrum till alla barnen..

By the way har Zeb en "att vakna så fort nappen åker ut"-kväll. Tur jag sitter på altanen så jag slipper springa i trappen stup i kvarten.

/Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0