Photos..

I förrgår när jag satt och skulle greja med designen på bloggen satt jag och kollade igenom alla bilder på Zeb, och shit vad man glömmer snabbt! Har min lille pojk varit så liten?! Fick mig även att tänka på vad dålig jag är på att ta bilder så idag och igår har jag nog knäppt 60 kort på Zeb=) Skulle gärna dela med mig mer här om det inte tog så förbaskat med tid att ladda upp bilderna. Men här kommer lite från tapetseringen igår:





En liten smygkik på tapeterna fick ni med. Lovar att lägga ut fler bilder när rummet är helt klart.

/Tina

Kommentarer
Postat av: Micaela

Det lilla man ser så ser ju tapeten helt underbar ut! Härliga färgen och en riktig pojkdrömsrums tapet :D Undra om Olli kommer bli avundsjuk på den? ;)

2011-07-30 @ 23:27:22 // URL: http://micaelahopstadius.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0