Mår illa..

Kom inte på någon rubrik till detta helt onödiga blogginlägg, så rubriken fick bli som jag mår; illa. Och tro nu inte att jag är gravid, för det är jag verkligen inte. Illamåendet beror på att jag tryckt i mig alldeles för mycket tårta, men gott var det!

Zebban sov i över 2 timmar i eftermiddags med, trött grabb jag har fått. Nu sover han för natten mitt lilla hjärta. Jag ska ta hand om mitt stora hjärta och slappa framför tv:n och hoppas att illamåendet går över.

Imorgon står storhandling på planeringen annars vet jag inte vad vi ska fördriva tiden med, jag och Zebban. Något kommer vi nog alltid på. Just det, måste kolla banken innan jag åker och storhandlar i morgonbitti. Vill inte riskera att stå där utan pengar..

/Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0