Lördag förmiddag..

Vilken skön start på denna lördag, vet inte vad det är men känner mig helt utvilad, lugn och harmonisk. Riktigt underbart! Eddie är iväg hela denna lördag så vi ska bege oss ut på stan när Zeb vaknat för att inhandla en present till Hugo, för i eftermiddag ska vi på barnkalas! Se om vi kan hitta något fint och bra till honom.

Gjorde en ny maträtt till Zeb igår, korvgryta! Mycket uppskattat, säger som vanligt; vill ni ha recept från ni hojta till bland kommentarerna så lägger jag ut det. Egentligen måste jag göra fruktpurer till Zeb idag med, vet inte  om det hinns med. Finns ju faktiskt en morgondag med..

Zeb var jätte svårsövd i går, herrejisses säger jag bara! Så fort han somnade till vaknade han och gallskrek. Höll på i två timmar så till slut gick jag och la mig med honom i våran säng, undrar om det verkligen är en tand som är på väg. För nu har det spruckit upp ett litet litet hål i tandköttet men man känner inget vasst. Han verkade ju dock ha ont i gårkväll och efter att han smetat in tandköttet med lite alvedon somnade han som en stock, så jag undrar om det inte är det som spökar.. Det får tiden utvisa helt enkelt, man tycker ju dock att hans första tand bör komma snart... Har ni tänkt på att jag alltid skriver om när Zeb INTE sover, ni måste tro att han aldrig sover bra! Men när han sover, finns det ju inget att nämna men jag lovar han sover bra mestadelen faktiskt. Över huvudtaget är det så lätt att klaga så fort någonting inte är bra men man skriver sällan om allt som är bra, iallafall är jag sån.

Nu ska jag plocka lite här hemma i lugn och ro innan Zebbis vaknar.
/Tina

Kommentarer
Postat av: Linda Nyman

Kan säkert vara tänder på G ska du se.

Fast jag kan inte säga hur det är...Molly har fått 7 tänder redan och vi har inte märkt av en endaste förän de kommit upp och man sett dom, men man har ju hört att de kan vara gapigt och svårt att somna så....hoppas den kommer upp snart då :) Kram

2011-07-30 @ 11:16:58 // URL: http://mollythsplace.blogg.se/
Postat av: Micaela

Jag vill ha recept på korven :)

2011-07-30 @ 11:43:17 // URL: http://micaelahopstadius.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0