Hur fin?

Tapet från Sandberg
Har hittat denna tapet på en sida, från Sandberg. Skulle verkligen va så fin till Zebs rum men nu kan jag inte hitta den någonstans! Bara någon liknande men den var inte alls lika fin, så typiskt. Verkar som de slutat göra den. Får fortsätta leta helt enkelt, imorgon tror jag det blir en tripp ner till colorama här i stan för att se om de har den. Jag ska bara ha den!

Något annat jag letar efter så är det första säsongen av Off the map, ni vet den läkarserien som gick på 5:an i våras efter Grey´s. Hittar inte den heller någonstans och jag vill se hela den serien, såg bara några avsnitt.

Så är det någon som hittar "min" tapet eller Off the map kan ni väl snälla tipsa mig!

Micaela och Olli har varit här och lekt med oss idag, så trevligt så. Zeb tyckte nog detsamma och vart jätte trött och har snart sovit i 2 timmar! Det tar på krafterna att leka med kompis=)

/Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0