Hoppas på sömn..

Zebs dåliga nattsömn har fortsatt och jag har varit ett levande lik hela helgen, därav min frånvaro. Men känner mig lite mer hoppfull när jag googlar runt och inser att det är ganska normalt att de har en utvecklingsfas kring 7 månader och att många sover dåligt en tid. Hoppas bara på att det vänder i natt för jag vet inte om jag orkar en natt till. Sover ju på dagarna när Zeb sover men det blir inte samma sak, man blir seg i hjärnan.

Jag vet inte vad jag ska berätta för er mer. Mamma hävdar att Zeb har varit för snäll och sovit för bra innan i sitt liv och därför tycker jag att det är skit jobbigt nu och ni vet ju hur det är, mammor brukar ha rätt.

Nu ska jag busa lite med min son innan det är nattedags för honom och sen håller vi tummarna för sömn inatt!
/Tina

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag får flashback till när Hugo var bebis..det första halvåret var jag också mer som ett vandrandet lik än människa:P Hoppas Zebbisen vänder tillbaka så dygnet blir rätt igen:)

2011-07-04 @ 08:03:37 // URL: http://www.zouphie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0