Det ser lovande ut..

Var inne och kollade vädret, ska ju tydligen fortsätta som idag hela helgen men sen ser det ut som vi får sommar nästa vecka igen! Underbart.

Zeb sover middagslur och har redan sovit 1½timma så det tar på hans krafter att gå upp tidigt på mornarna med. Frågan är ju bara hur man ska vända denna spiral? Får anstränga mig till maximum ikväll för att hålla honom vaken liite längre. Sambon jobbar ju övertid ikväll så där har jag ju ingen hjälp att hämta.

Det positiva med tidiga mornar är ju att man hinner så mycket på en dag. Om man nu ska försöka hitta något positivt.

Nu ska jag vila tillbaka mig lite i soffan innan Zebbis vaknar. (Lustigt nog brukar jag bara behöva tänka de orden så vaknar han)

/Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0