Dagsutflykt..

Idag har vi varit med mina föräldrar på en liten tripp till Motala. Gått lite på stan, fikat och ätit lunch. Zeb den lilla bortskämda, har naturligtvis fått en massa saker igen, pappa Eddie köpte ett par fina sandaler till honom och morfar köpte en barnstol till cykeln. Så nu kan Eddie och Zeb ge sig ut på egna små utflykter, bara en cykelhjälm som ska inhandlas med sen så..

Nu ska Eddie slänga i lite färg i mitt hår.


En sovande Zeb i ryggsäcken ute på kantarelljakt härom dagen..

/Tina

Kommentarer
Postat av: linda

Hej hej. Kul att du hitta mig;-) jo jag tror molly har blivit lite bättre nu, men fy fan vilka dagar det varit och man känt sig värdelösast i hela världen. Men som sagt börjar det alg bättre nu. Kram kram

2011-07-19 @ 00:42:18 // URL: http://mollythsplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0