Mysdag hemma..

Idag har vi en riktigt hemma-mys dag. Har gått omkring i mysbyxor, osminkad och okammad nästan hela dagen. Det är så härligt att ha såna dagar. Nu på eftermiddagen unnade jag mig en riktigt varm lång dusch och nu känner jag mig som en fräsch små-barnsmamma=)

Nu har vi ätit gott bestående av ryggbiff, klyftpotatis, bea-sås och sallad med feta.

Zeb har inte varit så förtjust i sitt babygym innan, eller rättare sagt har han inte alls gillat det. Han har mest velat sitta i sin babysitter när jag grejjar med annat men idag under matlagningen testade vi att ta fram gymmet igen och min lilla kille har nog mognat en del, för nu tyckte han det var jätte kul och låg och skrattade nästan hela tiden. Har även upptäckt att han älskar att lyssna på musik, blir helt vild i hela kroppen och på toppenhumör direkt. Så funderar på att införskaffa en riktig barn-skiva till honom om vi kan ösa på här hemma=)


Min älskade lillkille i full fart i gymmet=)

Trevlig Lördagskväll på er!
/Tina


Kommentarer
Postat av: Emelie

ja, han verkar trivas där nu som det ser ut på kortet:) har ni lust att komma hit på måndag och fika du o zeb? det är nog enda dagen jag kan nästa vecka innan ni åker. puss puss min bästaste-vän-med-en-underbar-son<3

2011-01-29 @ 19:12:56 // URL: http://mrsskyline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0