Linköpingstur...

Nu är jag och Zeb hemma från en heldag i Linköping med Emelie och lille Leo. Gick ju kalasbra! Första problemet var ju att få in två babyskydd, två vagnar plus två mammor i min bil men det gick ju kanon efter lite fix. Barnen skötte sig jätte bra i alla affärer och hör och häpna(!) bägge två sov när vi skulle äta lunch så Emelie och jag fick äta i lugn och ro.
En del shopping vart det med. Zeb fick nog mest(lustigt va?), han fick två pyjamas, en body med snygga tillhörande jeans, sockar och en vagnmobil. Jag fick ett linne och två bas t-shirts. Verkligen välbehövligt med lite shopping då lilleman växer så det knakar.


Ett tag sen detta kortet togs och nu har bägge pojkarna växt på sig ordentligt=)

Zeb han vart nog trött efter all shopping för han håller på att somna här brevid mig på filten. Sötnosen!

Ikväll ska vi bege oss till mor och far för lite mat. Jag är otroligt bortskämd, varje gång Eddie jobbar eftermiddag bjuder mamma på mat minst en kväll den veckan! Skönt att få lite sällskap, då kvällarna blir rätt ensamma här hemma.

Nu är det bäst jag tömmer tvättmaskinen innan vi åker iväg.
/Tina

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det va trevligt! Får vi göra om snart tycker jag:-) men jag lyckas inte förstora texten på bloggen, va det kodmall eller stilmall man ändrade? O vad skulle det stå nu igen;-) puss

2011-01-25 @ 21:16:12 // URL: http://mrsskyline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0