Fredag..

När man är hemma så här på heltid tappar man verkligen all vecko-uppfattning, vet att det är fredag idag men en fredag känns inte annorlund mot en måndag eller lördag.. men idag som sagt ska vi väl försöka få in lite fredags-feeling. Eddie är ledig och vi ska gå en sväng på stan och ikväll blir det tacos.

Usch vad jag led i gårkväll. Min lillprins hade knappt sovit någonting alls på hela dagen och vart jätte övertrött och bara skrek och skrek och skrek, jag vaggade, vyssjade, kramade, ammade, gjorde allt jag någonsin kunde komma på och han kunde inte somna. Tycker så synd om honom, man vill ju få honom att förstå att bara du somnar så kommer allt bli bättre. Tillslut fick jag gå ner och lägga mig med honom i våran säng, släcka ner och låtsas att det var natt, det slutade med att jag somnade brevid och vaknade inte fören Eddie kom hem 22.30..haha frågan är vem som var tröttast? Jag eller Zeb? Aja, bägge sov vi gott i natt sen i allafall. Men vad jag är tacksam att detta är första gången sen han föddes som det har behövt bli så här. Skulle aldrig orka (skulle jag säkert men känns så nu) om han skulle va så ledsen och svår-sövd varje dag. Man blir ju så himla ledsen själv, mår verkligen jätte dåligt när Zeb inte mår bra. Men nu har vi en ny dag framför oss och hoppas på att den blir bra mycket bättre!

Just nu tar Zeb en lite morgon-tupplur brevid mig i soffan. mys <3

Kom på att jag måste upp och hämta mina snowboard-byxor på vinden, inte så säker på att jag får på mig dem och det känns inte så kul om jag kommer upp till fjällen med för små byxor!

/Tina

Kommentarer
Postat av: Emelie

Trevlig helg gumman!<3

2011-01-28 @ 11:40:37 // URL: http://mrsskyline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0