En sovande Zeb..

Zeb har somat på min vänstra arm och jag har inte samvete till att lägga ner honom när han sover så gott. Tur att man har datorn brevid sig i soffan ibland så man kan passa på att surfa lite medans han sover..

På tal om sömn så har lilleman ändrat sina sömnvanor igen... Dock till fördel denna gång, igår natt fick han "kvällsmål" kl.21 och somnade ca 22.30, sen sov han ända till kl.05.00(!) innan det var dags för mat och inatt somnade han ca 23.30 (ganska gnällig och alldeles övertrött) och sov till 05.30 innan det var dags för mat igen. Det gör faktiskt inget om han är vaken lite längre på kvällen för att sen sova en längre period. Tilläggas ska väl kanske att han somnar om efter natta-målet och sover till ca 08.00. För mig får gärna dessa vanor fortsätta.

Nu har jag kramp i armen efter att sitta och skriva med en hand!
Hörs senare.
/tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0