Back on track..

Nu är jag äntligen tillbaka, efter en låång paus från skrivandet. Är så sugen på att börja blogga igen så det är inte klokt.
Har hänt så mycket sen jag bloggade sist, det allra största som hänt är att våran älskade son Zeb har kommit till världen. Den 2 December kl.20.05 hände det bästa som hänt i hela mitt liv, jag blev mamma till en underbar son som vägde 3990g och var 53cm lång vid födslen. Nu är han snart 2 månader och tiden bara rinner iväg.


Här är Zeb 7 dagar gammal..

Så nu njuter jag av livet som hemma-mamma. Passar på att umgås med en massa andra mamma-lediga vänner, myser med Zeb och låter varje dag ta sin tid <3

Har börjat fixa till min blogg. Och jag ska inte ta åt mig äran för designen utan den tackar jag för, kolla in fler designer här. 
Ska bara fixa till lite till, men det hinner jag inte ikväll för nu väntar familjen Annorlunda. 

Hörs snart igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0