Tröttdag..

Undra vem som är tröttast idag, jag eller Zeb? Han somnade på mig kl.11.45, jag satt och kollade på skidorna och helt plötsligt var klockan 14.00! En utvilad son och en seg mamma vart resultatet. Jag fattar inte vad denna trötthet kommer ifrån, tycker att jag får sova mer och mer om nätterna men jag blir bara tröttare och tröttare på dagarna. Kanske har lite järn-brist...hmm.. kanske ska själv-medicinera mig med lite järn ett par dagar och se om det blir bättre.

Idag hade vi en massa planer egentligen men inget vart av, kanske var lika bra det när jag var så trött. Men i morgon ser vi fram emot på promenad med Sofie och barn.


Zeb skulle träna nacken och ryggen men somnade visst...

Får se om jag orkar med något mer idag, annars får det bli soffmys resten av dagen, så det så!

/Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0