Tisdag..

Tisdag har det redan hunnit bli, och hör och häpna den 15 februari redan! Vilket betyder att min lillplutt nu är 2½ månad. Hur länge får man kalla dem lillplutt egentligen? Tills de är 15 år va?!
Man ser ju på tiden på ett annorlunda sett när man har barn, man ser ju verkligen att det går dagar, veckor och månader. Man minsta utveckling, hela tiden!

Idag fördriver vi dagen med inne-mys=) Håller på att baka lite bröd och sen får vi lunchgäster, Emelie och Leo. Får nog försöka ta oss ut på promenad i eftermiddag, för jag behöver luft! Känner mig så mycket piggare efter en promenad.

Igår vann jag ett par byxor till Zeb på tradera, hoppas bara att de är lika fina som på bilden och inte allt för stora. De var i strl.70, men kände att bättre det än att köpa dem i strl.60 som också fanns. För strl.60 kanske han bara kan ha någon vecka eller två till. Han är ju så lång min lille grabb, så alla bodys blir ju för korta så fort. På det sättet är det ju mer ekonomiskt att köpa vanliga tröjor, men så opraktiskt när de alltid åker upp.

Nu ska jag se om jag hinner baka ut brödet innan lilleman vaknar.
/Tina

Kommentarer
Postat av: Amanda

Ååh, stora killen! Linnea har nästan bara 62 nu också, 56 går på vissa byxor fortfarande. MEN jag har varit tvungen att ta bort resåren på massvis av hennes byxor för magen är för rund...hihi.



Kram!

2011-02-15 @ 22:13:28 // URL: http://diaryofababy.posterous.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0