time for update..

Nu äntligen börjar Zeb bli riktigt frisk, hur märker man nu det? Jo, han ligger brevid mig i soffan och flinar, jollrar, far med armarna och slår dubbeltramp med benen mot kudden! Underbart, nu hoppas ag att vi håller oss ifrån sjukdomar en lång tid framöver.

Helgen har snart förflutit och jag vet inte riktigt vad vi hunnit med. Vi har i allafall städat, gått på promenad på stan, fikat hos Zebs mormor och morfar, haft Zebs farfar och Cina på middag och idag har vi promenerat, ätit och tittat på skidskytte.

Nu till veckan hoppas jag att vi hinner med en massa promenader, fikabesök, lunchgäster med mera.

För övrigt vägde jag mig i fredags och jag har nu bara kvar 2 kg av de kilona jag gick upp under graviditeten. Behåller dem mer än gärna, vill bara att magen ska taighta till sig och återgå till det mer normala.

Det var allt för denna gång.
/Tina

Kommentarer
Postat av: Malin

Låna på :-) hoppas ni får en bra alla hjärtans dag!

2011-02-14 @ 11:16:18 // URL: http://vi2blir3.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0