Morgonpigg..

Idag hade jag en liten morgonpigg kille här hemma, eller ja..det är han ju alltid numera. Idag tyckte han att dagen skulle starta kl.07.00, så bara att stiga upp.

Idag är det stora målet att baka bullar. Det vart ju aldrig av i söndags, så idag ska det göras. Jag är ju en riktig liten fika-gris och vill ha bullar i frysen, så det så!

Besöket på MVC gick ju ganska smärtfritt igår och klapp och klang var lika bra som vanligt. Zeb blir så trött när vi varit där, och inte så att han somnar och sover ett par timmar utan övertrött. Så det kinkades lite här igårkväll. Jag fattar inte riktigt, han somnar 10 minuter, vaknar och är supertrött och gnällig, jätte svår att söva om, sen somnar han tillslut och sover 10 minuter ja..så pågår det. Och så är det bara när vi varit på klapp och klang, jag fattar inte! Tillslut somnade han för natten redan kl.20.00, resulterade i en pigg son redan kl.03.00 men fick honom att somna om till kl.07 i allafall. Intressant update? Nej, tänkte väl det. Jag bara skriver på utan mycket tanke bakom idag.


Zebs "nya" mål i livet är att få in bägge händerna samtidigt i munnen...=)

/Tina

Kommentarer
Postat av: Sofie

Ja det vore superkul att ses nån dag! Vi kan typ alla dagar nästa vecka, har klapp och klang på måndagförmiddag bara:) Ha en fin fredagkväll! Kramkram

2011-02-25 @ 20:52:07 // URL: http://www.zouphie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0