Monday..

Denna måndag har bjudit på många godsaker. Började dagen med sovmorgon (det vill säga 08.00!!!), en utvilad och pigg mamma och son åkte till sommen och fick god lunch av Emelie och Leo. De är för söta våra pojkar, Zeb var glad och fick låna både Leos babygym och babysitter.(Det ni!)

I eftermiddag har jag varit och klippt mig! Verkligen välbehövligt och jag känner mig nu superfräsch. Men det kändes att åka iväg utan Zeb. Jag är så löjlig, har bara lämnat Zeb en enda gång innan sen han föddes, och jag gillar det inte! Tänker på honom hela tiden när jag är borta. Jag fattar inte föräldrar som lämnar sina barn stup i kvarten, för att få egen-tid. Visst, det är viktigt att få sin egen tid också men inte stup i kvarten.. Nej, så löjlig är jag och det står jag för. En riktig höns-mamma...

Nu har Zeb badat och ligger och sover en liten kvälls-lur. Han brukar inte sova så här på kvällen annars men han var så trött efter badet så en liten tupplur får han ta sig=)
På söndag börjar babysimmet och det ser vi verkligen fram emot. Ska bli så mysigt! Zeb kommer säkert va helt slut efter en hel halvtimma i vattnet men jag tror att han kommer  tycka att det är jätte skoj. Han plaskar ju som bara den numera i baljan så jag kan tänka mig vad han kommer fara runt när ingenting tar emot.

By the way är jag så glad och tacksam över att jag har världens bästa, underbaraste vän Emelie.


Långt,långt innan vi båda blev mammor...

/Tina

Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh gumman, du är ju så go! Blir så glad över att ha dig som min närmsta vän..puss puss på dig<3

2011-02-28 @ 20:50:40 // URL: http://mrsskyline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0