Jag vill inte..

Jag har åkt på någon jäkla förskylning, har asont i halsen och är hel-hängig. Vill verkligen inte!!! Jag vill va pigg och glad=) Tror att Zeb också har något i kroppen för han sov en massa på dagen igår och i natt somnade han 21.30 och vaknade inte fören Eddie åkte till jobbet kl.05.30, men bara att låta honom sova och hoppas att vi blir friska bägge två snart.

Hade tänkt vi skulle gå på promenad ner till coop och handla lite, men känner mig så hängig så vet allvarligt talat inte om jag orkar.. Vi får se hur vi gör, får ta en mysdag i soffan annars=)

/Tina

Kommentarer
Postat av: Emelie

Usch då, inte va sjuk nu när ni ska åka. Hoppas inte jag smittat er bara:-S krya på dig! puss

2011-02-01 @ 13:22:59 // URL: http://mrsskyline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0