förvirrad..

Lite förvirrad..ja.. tänkte skriva "måndagmorgon" i rubriken, men sen slogs jag av att det inte riktigt kändes rätt. Nej, just det..torsdag är det ju!

Idag har vi fullspäckat schema jag och Zeb. Först ska vi på återbesök på MVC, inget jag ser fram emot direkt menmen måste ju göras så. Sen ska vi stressa hem och laga mat, äta och försöka hinna med Zebs middags-lur sen ska vi iväg på klapp och klang och till kvällen får vi besök av pappa/morfar som har blivit bortkörd hemifrån för mamma/mormor ska ha tjej-kväll. Så denna dagen kommer väl pasera fortare än jag hinner säga hej.

Vi har verkligen längtat till klapp och klang. Har ju inte varit där på tre veckor, först var vi i fjällen, veckan efter det var Zeb sjuk och förra veckan var det lov. Så nu längtar vi till att få sjunga och klappa lite, tycker verkligen att det är så mysigt och Zeb älskar musiken.

Min kära sambo är och hämtar en ny gitarr han köpt.(Min tillåtelse? Nej är svaret, men han är glad) Så här hemma kommer det väl spelas ännu mer musik. Tänk om han hade spelat aukustisk(stavning?) gitarr som låter mysigt istället för elgitarr....

Nehepp, dags att ta tag i dagen!
/Tina


Kommentarer
Postat av: Emelie

så det blev en gitarr för han sen..killars hobby är ju såå viktiga för dom:) puss

2011-02-24 @ 13:55:19 // URL: http://mrsskyline.blogg.se/
Postat av: Micaela

Vi hade mer än gärna gått på klapp och klang idag, jag längtar eller vi längtar men istället blev det besök på bvc som inte var omtyckt ;) Hoppas det gick bra på Mvc :)

2011-02-24 @ 16:38:26 // URL: http://micaelahopstadius.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0