Älskade unge..


Min älskade unge tar sin förmiddags-tupplur och mamman har hunnit med en massa under tiden, har vattnat alla blommor, vikt en himlans massa tvätt, plockat in all tvätt och kört i gång en ny maskin så nu passar jag på att sitta vid datan i lugn och ro innan lillplutten vaknar igen. Vilket han nog snart gör för han knorrar och bökar här brevid och ligger och småfiser=) Han fiser alltid en massa precis innan han vaknar, tror ibland att det är det han vaknar av och inte av att han är utsövd. Han har sina små egenskaper plutten=)

Hoppas på att Zeb vill sova en stund till, för i eftermiddag ska vi gå på babycafe på öppna förskolan och då vill jag ha med mig en pigg och utvilad son! Emelie och Leo ska göra oss sällskap dit också.

Jahopp nu vet jag inte vad jag ska skriva mer, ska nog surfa runt och se om jag kan hitta några tuffa hängsle-byxor i jeans till Zeb. Vill nog att han ska äga ett par sådana till våren. Svårt med storleken bara när man beställer över nätet.

/Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0