13 grader..

Jag tyckte det var lite småkallt när jag gick upp i morse och satte i linserna, men tänkte inte mycket på det. Man är ju lite frusen på morgonen. Ska gå in i tvättstugan och byta på Zeb, då tycker jag att det är ännu kallare och slår en blick på termometern, 13 grader!!! Går upp på övervåningen med en varmt påklädd Zeb, inlindad i filtar och ser att det är lika kallt där uppe. Kul...säkert värmepumpen som gått sönder, så nu eldar vi i braskaminen och väntar på att det ska komma hantverkare. Åhh..ibland hatar jag att bo i hus! Zeb fattar ingenting och tittar lustigt på mig när jag tagit på honom en massa mer kläder än han brukar ha, sötnosen<3

Nu sover lillen sin frukost-lur och jag är för kall för att ta mig upp ur soffan. Vilken tur att vi har braskaminen att elda i, annars hade vi väl frusit ihjäl här hemma idag.

I eftermiddag ska vi antagligen gå och hälsa på Pappa Eddie på jobbet. Annars får vi hålla oss inne till hantverkarna kommit och hoppas på att inte hela värmepumpen kolapsat.

/Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0