Vilken dag!!

Shit, den här dagen blev mer stressig än vad jag hade föreställt mig. Zeb och jag var på möte hela långa förmiddagen först (kan tyvärr inte skriva riktigt än vad det handlar om), Zeb skötte sig föresten utmärkt så det var en stolt mamma han hade med sig. Var hemma klockan tolv, la Zeb för att sova under tiden som jag lagade middag och bakade tårtbottnar. Zebban vaknar straxt efter ett, i med middagen i magen och vidare till Klapp och klang. Efter klappis var jag tvungen att hoppa in på fyndlagret och willys. Tillslut hemma igen så har vi fixat inför Zebs födelsedag i morgon (han anar absolut ingenting, hela huset är bara fullt av ballonger). Sen visade det sig att katten skadat sig, ett stort sår på hela svansen. Stackaren! Så plåstra om henne och fixa. Ja, ni fattar och till det ska det tilläggas en jättemammig Zeb som bara ville bli buren. Behöver jag säga att jag nu damp ner i soffan med en tuung rumpa?!

Imorgon ska vi försöka ta det mycket lugnare och bara njuta av dagen. Barnkalas på förmiddagen och sen blir det bara mys<3

Förresten, varför går det bara skit på tvn på torsdagar?!
/Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0