Trött..

Är så trött så trött, borde slagit igen mina ögonlock för länge sen. Ska läsa lite i min bok som är så otroligt bra men som jag varje kväll tar upp, läser en sida och sen slår mina ögon igen. Undra hur lång tid det kommer ta innan jag läst ut den? Men inte dåligt att då kunna pricka av andra lästa boken sen Zeb föddes;) nej, läsa är verkligen inget som prioriteras längre, tyvärr. Har en hel hög med olästa tidningar med som gnager på mitt samvete.

Nej nu blir det boken en stund innan mina ögonlock ger upp för idag!! Imorgon har vi ju en stor dag att se fram emot. Min fina Eddie har ställt ett paket på mitt sängbord som jag ska få öppna redan i morgonbitti, det kliar i mina fingrar!!

/Tina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0