Sova..

Helt ärligt så är sova det skönaste jag vet just nu, skulle jag helt otippat få två timmars egentid här hemma skulle jag ägna varenda minut av dem att sova. Speciellt om jag skulle få dem på morgonen för då är jag så trött så jag tror jag ska trilla ihop. Varför drabbas jag av sådan morgontrötthet när jag är gravid? Samma sak när jag väntade Zeb, innan dess hade jag aldrig några problem med att hoppa ur sängen på morgonen. Kommer bli hemskt de månaderna när jag ska jobba och börjar 6.30 varenda morgon!! Som tur är är ju våra guldklimpar så värda varenda vaken minut! ( även om den inträffar mitt i natten..) nej nu ska jag lägga mig för den här dagen och hoppas få sova många sköna timmar innan det är en ny dag.

/Tina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0