Nattning av barn..

Det här med nattning av barn är egentligen riktigt bra, för att sitta ner i tio-femton minuter i ett mörkt rum och bara vara tyst och tänka. Ja, det är ju just det varenda stressad förälder behöver. Dessutom tycker jag man verkligen samlar energi för att ta tag i det sista som ska göras för dagen. Hinner tänka gör man med, utan barn, sambo, tv eller radio som avbryter en. I allafall till det jag skulle komma var att jag ikväll satt och tänkte på vilka otroligt fina vänner jag har! Dessutom fler av er som jag aldrig hade blivit så nära vän med om vi inte fått barn samma år (ni vet vilka ni är). Så vill bara säga till mina fina vänner hur mycket jag uppskattar er och hur viktiga ni är i mitt liv!

Så där, lite extra hyllning denna fredagskväll..

/Tina


Kommentarer
Postat av: Emelie

Du är en underbar vän! Hoppas det va mig du hade i åtanke oxå;-) puss

2011-12-30 @ 22:19:41 // URL: http://mrsskyline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0