Kalasat färdigt..

Nu tror jag nog allt att man offeciellt kan säga att vi har kalasat färdigt för våran 1-åring. I samma stund som jag skrev meningen kom jag på att mormor och morfar (Zebs) kommer hem från kanarieöarna ikväll och de har ju inte firat honom.

Satt och gick igenom alla bilder från dessa dagar nu. hm, blev bara 122 st!! Jag måste ta tag i Zebs första året-bok, gå igenom alla bilder från det senaste året och bestämma vilka han ska ha med där, framkalla bilder och göra ett "vanligt" album över Zebs 1:a år. Och det är ju en hel del bilder att ta tag i om man säger så. Borde starta redan nu. Kanske ska ha som mål att sitta de 2 timmarna om dagen som Zeb sover och göra detta klart.
Men inte idag, måste göra mig iordning i håret först. Har fortfarande inte gjort det och klockan är två på eftermiddagen!!

Här kommer lite bilder från helgen i allafall;


mmm.. vad gott med en alldeles egen tårtbit!!


Zeb förstår att det gömmer sig en bobbycar i paketet! kan man bli annat än glad??!


och den var lika skoj som den såg ut!!

/tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0