Jönköping..

Puh, det blev en tripp ner till Jönköping idag och vi var inte helt ensamma om man säger så. Men på babyproffsen var det ganska lugnt så nu har vi faktiskt bestämt och bokat en vagn!! Jag är fortfarande halvt om halvt osäker men det var priset som fick bli det avgörande tyvärr den här gången och 4000kr (som den skiljde i pris) är faktiskt vääldigt mycket pengar just nu. Hoppas nu att vi blir nöjda i allafall=) Fattar inte att det kan vara så dyrt med barnvagnar.

Svängde upp en sväng till A6 med och Zeb han fick äta sitt första Happy Meal! var kaos med folk överallt och säga vad man vill om mcdonalds men snabb service har de! I allafall så passade jag på att förlänga mitt abonnemang på mobilen också som gått ut och på "köpet" fick jag en ny telefon. Så ni kan ju bara gissa vad jag kommer ägna mig åt i eftermiddag/kväll?!

Jobb hela dagen för min del i morgon, delad tur. Hoppas vi på en lugn och skön dag med någon bra arbetskamrat=)
/Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0