Fredag..

Härligt med fredag, dock mindre härligt att vårat fina vinterväder försvunnit. Fy vad jag hatar tö, blåst och regn! Igår hade vi ju helt underbar vinterdag med snö, sol och minus 3grader, men icke att det skulle få hålla i sig! arg blir jag.

Ni kan aldrig tro det men nu har jag nästan skrivit helt klart Zebs 1-åretbok, gått i genom alla bilder som tagits det senaste året och beställt framkallning av massa bilder. Trodde det skulle ta så mycket längre tid, så nästa veckas projekt när Zeb sover (ja, vissa saker går bara att göra då helt enkelt) är att måla ramar och förhoppningsvis dimper fotona ner i brevlådan i mitten av veckan så då ska det klippas och klistras.

Tror vi varit riktigt effektiva idag för vi har hunnit med både öppna förskolan, brödbak, gå igenom alla bilder samt dammsugit och torkat golven i hela huset och klockan är inte mer än halv fem. Ibland går allt av bara farten..

Nehepp, nu ska jag betala lite räkningar som dimpt ner i brevlådan så här mitt i månaden.
/Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0