Förvirrad..

Jag har ju varit så otroligt trött den här veckan, i hela kroppen, varit yr och inte alls mig själv. Och idag slog det mig!! Jag har ju glömt börja äta järntabletter. Jag som har lågt järnvärde i vanliga fall får ju ännu lägre när jag är gravid! Så nu har jag börjat knapra dem och hoppas verkligen denna jobbiga trötthet släpper, för jag är mig verkligen inte lik. Kort stubin, dåligt humör, irriterad ja det är bara några vackra egenskaper som kommer fram när Tina är trött. Så ursäktar mina nära och kära om ni fått ta emot något ni inte förtjänar!!

Nu blir det sängen. (tror ni min sambo tycker det är kul att leva med någon som stupar i sängen kl.9 varje kväll?)

/Tina


Kommentarer
Postat av: Emelie

Hoppas det blir bättre vännen! Puss

2011-12-26 @ 21:26:32 // URL: http://mrsskyline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0